Handelsbetingelser for Toftilds B2B webshop

toftildforhandler.dk
Gælder for engrossalg samt salg til erhvervskunder (B2B).

Generelle oplysninger

Toftild Alternativt Hår ApS,
Budolfi Plads 9,
9000 Aalborg.

CVR nr.: 26 55 91 11
Mail: lager@toftild.com
Tlf.: 98 10 32 11

 

Priser

De viste B2B-priser på toftildforhandler.dk er eksklusiv moms og i danske kroner. Priserne er gældende inden for Danmarks grænser – eksklusiv Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for tekniske fejl på webshoppens priser.

 

Betaling

Betaling sker via faktura. Fakturaen udsendes fra lager@toftild.com.

 

Fragt

Fragt pålægges alle forsendelser.
Levering i Danmark sker med GLS Erhverv. GLS bringer pakker ud alle hverdage i tidsrummet kl. 8-16. Træffes du ikke i din forretning på leveringstidspunktet, vil GLS forsøge levering den efterfølgende hverdag. Du kan også udfylde en fuldmagt på GLS’ hjemmeside.
Levering med GLS Erhverv: kr. 49
Fragt ved udvalg: kr. 99

Ved levering til Færøerne kan du risikere at blive pålagt yderligere omkostninger ved indfortoldning.

 

Levering

Leveringstiden er variabel afhængig af, hvad du har bestilt. Vi pakker og sender som regel ordrer hver mandag. Vi sender ikke på helligdage. I sommer- og juleferie kan der forventes længere leveringstid.
Der tages forbehold for udsolgte varer samt forsinkelser i leveringstiden hos vores leverandører.

 

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på toftildforhandler.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din(e) vare(r). Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
OBS! Du kan ikke fortryde dit køb eller udvalg ved blot at nægte modtagelse.

 

Returnering

Når varen returneres, og fortrydelsesretten udnyttes, skal varen være i samme stand, som da du modtog den. Varen skal returneres til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du modtog varen. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis varen bruges på en måde, der åbenlyst mindsker salgsværdien.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og du står selv for udgifterne til returneringen.
Du kan købe returlabel igennem vores returportal via linket her.
Ved transportskade på leverancen skal denne afvises eller modtages med forbehold ved at anmærke det på fragtbrevet. Transportskader er synlige, udvendige skader på emballagen. Køber er desuden forpligtet til at undersøge om varerne er i orden ved åbning af emballagen.
OBS: Vi modtager ikke returvarer, der er sendt til en PakkeShop eller varer sendt pr. efterkrav.

Du har også mulighed for at kontakte os, og bede os om at oprette en afhentning. Afhentningen bliver oprettet i GLS Pick&Return-systemet. Ved bestilling af afhentning før kl. 13, kan pakken afhentes næstkommende hverdag. Pakken skal være klar til afsendelse ved afhentning. Afregning for afhentningen foregår hos GLS. Afhentning er ikke muligt for erhvervsadresser på Island, Færøerne og Grønland.

Fortryder du dit køb, skal varen returneres til:
Toftild Alternativt Hår,
Att: B2B Toftildforhandler,
Budolfi Plads 9,
9000 Aalborg.

 

Udvalg

Som forhandler har du mulighed for at bestille et udvalg af parykker, hvis du eller din kunde ikke er helt sikre på, hvilken paryk I skal vælge.

Et udvalg består typisk af ca. 4-5 parykker inden for kundens ønsker herunder farve, længde, hovedmål og hårtype.

Det er derfor nødvendigt, at vi kender disse parametre. Endnu bedre er det, hvis du kan finde frem til mulige modeller og farvekoder i dine kataloger eller her på B2B webshoppen.

Det skal understreges, at vi ikke lagerfører samtlige modeller og farver i katalogerne, hvorfor du kan opleve, at dit udvalg ikke indeholder præcis de parykker, du har efterspurgt.

Hvis du ønsker en specifik paryk, bedes du bestille denne paryk.

Et udvalg skal returneres inden for 8 hverdage. Er du forhindret i dette bedes du kontakte os.

Hvis et udvalg ikke returneres inden for de 8 dage, vil du i første omgang modtage en rykker.

Hører vi ikke fra dig inden for 4 dage fra afsendelse af rykkeren, vil du blive faktureret for alle parykker i udvalget.

Det forventes at parykkerne behandles pænt, da de blot er til låns. Dette betyder at alle parykker forventes returneret i korrekt æske med stregkoden på hangtagget synligt. Desuden bør parykken ligge pænt i æsken. Var der hårnet på parykken ved levering, skal hårnettet genplaceres pænt om parykken.

Vi forbeholder os retten til at fakturere misligholdte parykker ved modtagelse af returneret udvalg.

 

Forkert påført adresse ved ordre

Tjek dine adresseoplysninger en ekstra gang. Har du påført en forkert adresse, postnummer eller by, bruger GLS tid på at omskrive pakken og derfor vil du blive opkrævet et ekspeditionsgebyr på 50 kr.

 

Reklamationsret

Køberen er forpligtet til at undersøge varen straks efter modtagelsen eller senest dagen efter.

Når du handler på toftildforhandler.dk er det selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Der skal fremsendes et billede af fejlen samt en beskrivelse til info@toftild.com, hvorefter Toftilds’ personale vurderer fejlen og evt. kreditering. Varen skal først fremsendes EFTER du har taget kontakt til os og vi har bedt om dette.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen på varen. Hvis du reklamerer inden for 30 dage efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelsen, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af reklamationsperioden.

Varen sendes til:
Toftild Alternativt Hår
Att: B2B Toftildforhandler
Budolfi Plads 9
9000 Aalborg

OBS: Vi modtager ikke returvarer, der er sendt til en PakkeShop eller varer sendt pr. efterkrav.

 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en returseddel samt ordreseddel med dine oplysninger sammen med de varer du vil returnere. Du kan altid finde dine ordresedler via din profil, når du er logget ind.

 

Kurser

Ved tilmelding til kurser gælder vores Kursusbetingelser.

 

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger? (Persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger om dig:
Navn, CVR, adresse, postnummer, by, telefonnummer og e-mailadresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Erhvervsoplysningerne registreres hos Toftild Alternativt Hår Aps og opbevares iht. dansk lovgivning i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren, den lageransvarlige og den økonomiansvarlige for Toftild Alternativt Hår Aps har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige for Toftilds webshop er direktøren, Claus Toftild.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi overfører ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Toftilds webshop videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Som registreret hos Toftild Alternativt Hår Aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Toftild Alternativt Hår Aps via e-mail info@toftild.com.

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Toftild enten via e-mail: info@toftild.com eller telefonisk: 98 10 32 11. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Handelsbetingelserne er senest opdateret september 2022.

Tilmeld dig ventelisten Vi informerer dig, når du igen kan købe denne vare. Indtast venligst din e-mailadresse nedenfor.
You need to Login for joining waitlist.
0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tomVis webshop